Днепропетровский Клуб Велосипедистов
25 Ноября 2024, 15:10:07 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Войти
 
   Начало   САЙТ ДВК Помощь Поиск Календарь Войти Регистрация  
Страниц: 1 [2]   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Вопросы ВЕЛОДВИЖЕНИЯ Круглый стол Днепропетровского горисполкома  (Прочитано 41514 раз)
0 Пользователей и 2 Гостей смотрят эту тему.
ДДП
Руководитель ДВК
Ветеран
****

Карма: 185
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2960


Днепро


WWW
« Ответ #30 : 19 Декабря 2012, 13:22:07 »

Вот ещё ссылка на тему развитие Велоинфраструктуры в Днепропетровске
Записан

ДнепроВелоКлуб ( ДВК ) -   http://www.dneproveloklub.dp.ua
ДДП
Руководитель ДВК
Ветеран
****

Карма: 185
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2960


Днепро


WWW
« Ответ #31 : 06 Февраля 2013, 12:50:23 »

В рамках направления по развитию Велосипедной инфраструктуры подготовлено Обращение\Петиция к И.И.Куличенко

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН ЩОДО РОЗВИТКУ ВЕЛОІНФРАСТРУКТУРИ В М. ДНІПРОПЕТРОВСЬКУ
4 лютого 2013   | cтор.  ____

Міському голові м. Дніпропетровська
Куліченку І. І.

Ініціативної групи з питань розвитку
велоінфраструктури м. Дніпропетровська,
відповідальна особа Кваснікова К. Є.
Адреса: м. Дніпропетровськ,
вул. Мурманська, 8, кв. 55
Тел.: (063) 628 76 02

Звернення громадян щодо розвитку велоінфраструктури в
м. Дніпропетровську

У всіх країнах Європи велосипедний транспорт посідає важливе місце у транспортній мережі, а у багатьох країнах розвиток велоруху є пріоритетним поміж інших видів транспорту. Причиною такої уваги європейських політиків та громадськості є те, що розвиток велотранспорту вирішує багато транспортних, екологічних та економічних проблем, а також проблем зі станом здоров'ям нації.
Популяризація велосипеда як повсякденного транспортного засобу несе за собою наступні переваги для суспільства:
1.Велотранспорт вирішує транспортні проблеми у містах. Близько третини подорожей містом здійснюються на відстані до 5 км, які можна здійснити велосипедом, а отже розвантажити дороги. Велосипедисти використовують у 5-10 разів менше простору дороги порівняно із приватним автомобілем, і в 15 разів менше місця для паркування.
2.Велосипед - екологічна альтернатива автотранспорту. Велосипеди не забруднюють повітря, не виробляють парникових газів та майже не створюють шуму.
3.Чим більше велосипедних поїздок здійснюють люди – тим вища безпека дорожнього руху. За даними Світової організації здоров’я, ДТП – друга основна причина смертності молодих людей у країнах, що розвиваються, адже чим вища швидкість при ДТП - тим імовірніші смертельні наслідки у разі аварій. Тому велосипед є більш безпечним і сприяє підвищенню безпеки руху загалом.
4.Міста з розвиненим велорухом стають більш приємними для проживання та туризму. Зручна велосипедна інфраструктура сприяє зменшенню використання приватних автомобілів, а отже, менше машин їздить по вулицях, менше машин паркується на тротуарах та газонах. Зелені зони та площі повертаються людям для відпочинку та зустрічей, а це робить місто більш привабливим і для туристів.
5. Велосипедні поїздки допомагають людям підтримувати хороше здоров'я.
6. Велосипед - цивілізаційний вибір багатьох громадян Європи та Америки, його розвиток є пріоритетом у розвитку міст та громад.
Наразі вигоди, які несе розвиток велосипедного транспорту, усвідомлені громадськістю та рядом місцевих адміністрацій. Так, у Києві, Львові, Вінниці, Чернігові, Євпаторії та інших містах програми розвитку велоінфраструктури внесені до стратегічних планів цих міст.

В Дніпропетровську це питання також зрушене з місця: проведене засідання Громадської ради при Дніпропетровській Міській раді у форматі «Круглий стіл», сформована резолюція і звернення до міського голови. Міський голова підтримав звернення та доручив підготувати рішення щодо створення робочої групи для розробки програми розвитку велоінфраструктури м. Дніпропетровська.
Проте на шляху цих планів існує перешкода, яку місцеві влади усунути не в змозі. Ця перешкода – недосконалість існуючої нормативної бази у галузі велосипедного транспорту: Державних будівельних норм, Державних стандартів України, Правил дорожнього руху та інших. Ці документи у частинах, що стосуються велосипедного руху, були написані десятиріччя тому і з тих пір не переглядалися. Тому численні заходи у галузі безпеки велотранспорту, які добре зарекомендували себе у світовій практиці, не можуть бути втілені в Україні. Натомість зберігаються і відстоюються дискримінаційні вимоги до використання велосипеда, що стримує розвиток велотранспорту.
Одним із прикладів, але далеко не єдиним, є те, що Державні будівельні норми передбачають тільки один тип велосипедної інфраструктури – велодоріжку, через що на більшості українських вулиць неможливо облаштувати проїзд велосипедистів. Правила дорожнього руху фактично криміналізують велосипедиста, змушуючи його рухатися тільки велодоріжкою, навіть якщо нею неможливо проїхати (як часто стається, якщо вона спроектована згідно з ДБН); тож якщо велосипедист обирає об’їхати перешкоди по дорозі, він змушений порушувати ПДР. Згідно з ПДР, велодоріжками мають рухатися також і мопеди, які розвивають значно вищу швидкість, ніж велосипедист, тому ПДР фактично створюють додаткові небезпеки для велосипедистів.
Наявна нормативна база стримує розвиток велотранспорту, і, як наслідок, призводить до гальмування розвитку усієї транспортної мережі та повторення транспортних помилок Європи 60-х років.
У зв'язку із цим ми, громадяни України, представники громади, мешканці міста Дніпропетровська, платники податків:
- виступаємо за розбудову велосипедної інфраструктури в м. Дніпропетровську і за її якісну реалізацію;
- підтримуємо розпочаті дії у цьому напрямку, зокрема створення робочої групи з даного питання;
- просимо Вас, шановний Іване Івановичу, сприяти ухваленню і реалізації програми розвитку велосипедної інфраструктури м. Дніпропетровська.
А також просимо підтримати наші ініціативи стосовно велосипедного транспорту та велоінфраструктури:
1. Переглянути Державні будівельні норми, Державні стандарти України, Санітарні норми та правила та інші документи, з метою створити умови для якнайшвидшого розвитку безпечної та комфортної велоінфраструктури у містах та всій Україні. До роботи над переглядом мають бути обов'язково включені експерти, у тому числі іноземні, та представники громадськості.
2. Переглянути Правила дорожнього руху, з метою встановити недискримінаційні, відповідні досвіду європейських країн норми для руху велосипедистів. До цієї роботи мають бути обов'язково залучені експерти, у тому числі іноземні, та представники громадськості.
3. Повідомити за адресою, вказаною у цьому листі, про вжиті заходи протягом терміну, встановленому законодавством України, та якомога швидше розпочати роботу у цьому напрямку, до якої обов’язково залучити громадськість.

Этот текст есть во вложении и страничка для подписей. Я распечатаю и буду собирать, по мере возможности...
Кто хочет помочь - может тоже распечатать и собрать подписи у своего велоокружения:)

* петиция по велодорожкам Днепр.doc (78 Кб - загружено 780 раз.)
Записан

ДнепроВелоКлуб ( ДВК ) -   http://www.dneproveloklub.dp.ua
Страниц: 1 [2]   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!