Днепропетровский Клуб Велосипедистов

ДНЕПРОВЕЛОКЛУБ => ПДД-вело Дороги => Тема начата: LY от 04 Января 2010, 17:50:37



Название: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: LY от 04 Января 2010, 17:50:37
ГАИ хочет внести изменения и дополнения в Правила дорожного движения Украины
http://drugasmuga.com/news/officially/13332.html

В связи с этим предлагаются следующие измененния в ПДД
изложенные в теме: http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=73034&p=992206#p992206
Присоединяйтесь и посылайте Ваши предложения или описанные ниже в ГАИ.

Пропозиції щодо редагування Правил Дорожнього Руху

Чинна редакція пункту:
1.10. Терміни,  що  наведені  у  цих  Правилах,  мають   таке значення:

велосипедна доріжка  -  виконана  в  межах дороги чи поза нею доріжка з покриттям,  що призначена для  руху  на  велосипедах  та мопедах і   позначена   дорожнім  знаком  4.12 (див.  додаток  1);


проект нової редакції:

велосипедна доріжка  -  виконана  у  межах дороги чи поза нею доріжка із покриттям червоного кольору,  що призначена для  руху  велосипедів і   позначена   дорожнім  знаком  4.12 та дорожньою розміткою 1.15;


викласти в редакції:

велосипедна доріжка  -  виконана  у  межах дороги чи поза нею доріжка з покриттям червоного кольору або відокремлена смуга придатна для використання (на поверхні немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста),  що призначена для  руху велосипедів  і позначена дорожнім знаком 4.12 та позначена  або не позначена  дорожньою розміткою 1.15;


Чинна редакція пункту:
2. ОБОВ'ЯЗКИ І ПРАВА ВОДІЇВ МЕХАНІЧНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

2.9. Водієві забороняється:

д) під  час  руху транспортного засобу користуватися засобами зв'язку,  тримаючи їх  у  руці  (за  винятком  водіїв  оперативних транспортних   засобів   під   час  виконання  ними  невідкладного службового завдання).

проект нової редакції:
д) під  час  руху транспортного засобу користуватися засобами зв'язку,  не обладнаними технічними пристроями, що дозволяють вести перемови без дозволу рук (за  винятком  водіїв  оперативних транспортних   засобів   під   час  виконання  ними  невідкладного службового завдання).

викласти в редакції:
д) під  час  руху транспортного засобу користуватися засобами зв'язку,  не обладнаними технічними пристроями, що дозволяють вести перемови без використання рук (за  винятком  водіїв  оперативних транспортних   засобів   під   час  виконання  ними  невідкладного службового завдання).
Чинна редакція пункту:
6.1. Рухатися  по дорозі на мопедах дозволяється особам,  які досягли 16-річного, на велосипедах - 14-річного віку. Під час руху по   дорозі   водій  мопеда  та  пасажир,  якого  він  перевозить, зобов'язані  бути в застебнутих мотошоломах. { Абзац перший пункту 6-1   із   змінами,   внесеними  згідно  з  Постановою  КМ  N  876 ( 876-2008-п ) від 01.10.2008 }

викласти в редакції:
6.1. Рухатися  по дорозі на мопедах дозволяється особам,  які досягли 16-річного, на велосипедах самостійно - 14-річного віку. Особам 8-13-річного віку дозволяється рухатися по дорогам під наглядом дорослих велосипедистів в одній колоні з ними або у супроводі автомобіля ДАІ чи технічної допомоги. Під час руху по   дорозі   водій  мопеда  та  пасажир,  якого  він  перевозить, зобов'язані  бути в застебнутих мотошоломах. { Абзац перший пункту 6-1   із   змінами,   внесеними  згідно  з  Постановою  КМ  N  876 ( 876-2008-п ) від 01.10.2008 }

Чинна редакція пункту:
    6.2. Мопеди  і  велосипеди  повинні  бути  обладнані звуковим сигналом та світлоповертачами:  спереду  -  білого  кольору,   по боках - оранжевого, ззаду - червоного.

викласти в редакції:
6.2. Мопеди  і  велосипеди  повинні  бути  обладнані звуковим сигналом та світлоповертачами або при не достатньому освітленні вело-ліхтарями:  спереду  -  білого  кольору,   по боках – оранжевого або білого, ззаду - червоного. Можливо використання світлоповертачів різного кольору на одязі велосипедистів.

Чинна редакція пункту:
6.3. Для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на мопеді необхідно увімкнути освітлення, на велосипеді - ліхтар (фару).

викласти в редакції:
6.3. Для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на мопеді необхідно увімкнути освітлення, на велосипеді - ліхтар (фару) чи забезпечити наявність світлоповертачів.

Чинна редакція пункту:
   6.4. Водії мопедів і велосипедів,  рухаючись групами, повинні їхати один за одним,  щоб не заважати іншим  учасникам  дорожнього руху.

     Колона велосипедистів,  що  рухається  по  проїзній  частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у  групі)  з дистанцією руху між групами 80-100 м.

викласти в редакції:
    6.4. Водії мопедів і велосипедів,  рухаючись групами, повинні їхати один за одним на дорогах з однією смугою руху у тому ж напрямку,  якщо ж смуг дві або більше дозволяється рухатися в ряд по двоє в межах першої смуги, щоб не заважати іншим  учасникам  дорожнього руху.

     Колона велосипедистів,  що  рухається  по  проїзній  частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у  групі)  з дистанцією руху між групами 80-100 м. крім випадків коли колона велосипедистів супроводжується автомобілем ДАІ чи технічної допомоги, у такому разі, дозволяється рух колони велосипедистів у два ряди (в колону по двоє), дозволяється рухатися по проїзній частині не зважаючи на присутність велосипедної доріжки в тому ж напрямку руху.

Чинна редакція пункту:
6.6. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, водії мопедів і велосипедів зобов'язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

проект нової редакції:
6.6. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, водії велосипедів зобов'язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

викласти в редакції:
6.6. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям (на відстані понад 10 м), водії велосипедів зобов'язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі. На велосипедну доріжку, що йде вздовж головної дороги розповсюджується право першочергового проїзду.

Чинна редакція пункту:
6.7. Водіям мопедів і велосипедів забороняється:

б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а також по проїзній частині, коли поряд є велосипедна доріжка;

проект нової редакції:
б) рухатися по автомагістралях, а водіям велосипедів, крім цього, по проїзній частині, коли поряд є велосипедна доріжка;

викласти в редакції:
б) рухатися по автомагістралях, а водіям велосипедів, крім цього, по проїзній частині, коли поряд є придатна для використання велосипедна доріжка (на поверхні велосипедної доріжки немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста);
Чинна редакція пункту:
11.7. Транспортні  засоби, швидкість руху яких не повинна перевищувати 40 км/год  або які з технічних причин не можуть розвивати таку швидкість, повинні рухатися якнайближче до правого краю проїзної частини,  крім випадків, коли виконується обгін, об'їзд або перестроювання перед поворотом ліворуч чи розворотом.

викласти в редакції:
11.7. Транспортні  засоби,  швидкість  руху  яких  не повинна перевищувати 40 км/год  або  які  з  технічних  причин  не  можуть розвивати таку швидкість, а також велосипедисти, якщо у тому ж напрямку руху немає велосипедної доріжки придатної для використання (на поверхні немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста),  повинні рухатися якнайближче до правого краю проїзної частини,  крім  випадків,  коли  виконується  обгін, об'їзд, випередження або перестроювання перед поворотом ліворуч, розворотом чи рухом прямо у випадку, якщо з правої смуги дозволяється лише рух праворуч.

Чинна редакція пункту:
11.14. Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд  по правій крайній смузі якомога правіше,  за винятком випадків,  коли виконується об'їзд. Поворот ліворуч та розворот дозволяється  на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині.  Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.

викласти в редакції:
11.14. Рух по проїзній частині на мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд  по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд. Поворот ліворуч та розворот  дозволяється  на дорогах  з  однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині.  Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.

Додати пункт:
11.15. Забороняється рух пішоходів та всіх транспортних засобів по велосипедним доріжкам,  крім руху на велосипедах.

Додати пункт:
11.16. Рух  по  проїзній  частині дороги, на  велосипедах і мопедах дозволяється лише на ділянці дороги де немає велосипедної доріжки придатної для використання (на поверхні немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста) у тому ж напрямку руху і лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше,  за винятком випадків,  коли виконується об'їзд або випередження або коли вони рухаються в колоні у супроводі машини ДАІ чи технічної допомоги. Водіям інших транспортних засобів слід враховувати можливість екстреного об'їзду водіями велосипедів та мопедів каналізаційних та зливних люків, вибоїн і калюж та необхідність переїзду рейок під прямим кутом. Дозволяється рух по узбіччю чи тротуару, якщо це не створить перешкод пішоходам та за умови відсутності велосипедної доріжки та неможливістю пересуватися проїзною частиною у тому ж напрямку руху. Перестроювання для повороту ліворуч та розвороту  дозволяється  лише поетапно, від однієї смуги до іншої, займаючи крайнє праве положення на кожній з смуг руху.


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: LY от 04 Января 2010, 17:52:32
Додати пункт:
13.3. Під  час  обгону,  випередження,  об'їзду чи зустрічного роз'їзду з велосипедистом і водієм керуючим мопедом необхідно дотримувати  безпечного  інтервалу не менш ніж 1,5 м. та здійснювати маневр на швидкості не більш ніж 60 км/год.

Чинна редакція пункту:
   14.6. Обгін заборонено:

а) на перехресті,  крім випадків, коли обганяються двоколісні
транспортні засоби без бокового причепа;

викласти в редакції:
   14.6. Обгін заборонено:

а) на перехресті;

Чинна редакція пункту:
15.2. За  відсутності  спеціально відведених місць чи узбіччя або коли зупинка чи стоянка там неможливі,  вони дозволяються біля правого   краю   проїзної   частини   (якомога   правіше,  щоб  не перешкоджати іншим учасникам дорожнього руху).

викласти в редакції:
15.2. За  відсутності  спеціально відведених місць чи узбіччя або коли зупинка чи стоянка там неможливі,  вони дозволяються біля правого   краю   проїзної   частини   (якомога   правіше,  щоб  не перешкоджати іншим учасникам дорожнього руху) за умови що до проїзної частині не прилягає велосипедна доріжка.

Чинна редакція пункту:
15.3. У  населених  пунктах  зупинка  і  стоянка транспортних засобів дозволяються на лівому боці дороги,  що має по одній смузі для руху в кожному напрямку (без трамвайних колій посередині) і не розділена розміткою 1.1 (див.  додаток 2) (306а-2001-п), а також на лівому боці дороги з одностороннім рухом.

викласти в редакції:
15.3. У  населених  пунктах  зупинка  і  стоянка транспортних засобів дозволяються на лівому боці дороги,  що має по одній смузі для руху в кожному напрямку (без трамвайних колій посередині) і не розділена розміткою 1.1 (див.  додаток 2) (306а-2001-п), а також на лівому боці дороги з одностороннім рухом за умови що до проїзної частині не прилягає велосипедна доріжка.

Чинна редакція пункту:
15.5. Ставити транспортні засоби під кутом до  краю  проїзної частини  дозволяється  в  місцях,  де це не буде перешкоджати руху інших транспортних засобів.

викласти в редакції:
15.5. Ставити транспортні засоби під кутом до  краю  проїзної частини  дозволяється  в  місцях,  де це не буде перешкоджати руху інших транспортних засобів за умови що до проїзної частині не прилягає велосипедна доріжка.

Додати підпункт:
Пункт:15.9. Зупинка забороняється:
Підпункт:
й) на велосипедних доріжках.

Чинна редакція пункту:
25.1. На кожному транспортному засобі,  що рухається в складі колони, встановлюється розпізнавальний знак "Колона", передбачений підпунктом "є" пункту 30.3 цих Правил,  і вмикається ближнє світло фар.

викласти в редакції:
25.1. На кожному транспортному засобі,  що рухається в складі колони, встановлюється розпізнавальний знак "Колона", передбачений підпунктом "є" пункту 30.3 цих Правил,  і вмикається ближнє світло фар за винятком колони велосипедистів.

Чинна редакція пункту:
25.4. Колона,  що рухається  без  супроводження  оперативними транспортними засобами, повинна бути розділена на групи (не більше п'яти транспортних засобів у кожній),  дистанція між якими повинна забезпечувати   можливість   обгону   групи  іншими  транспортними засобами.

викласти в редакції:
25.4. Колона,  що рухається  без  супроводження  оперативними транспортними засобами, повинна бути розділена на групи (не більше п'яти транспортних засобів у кожній),  дистанція між якими повинна забезпечувати   можливість   обгону   групи  іншими  транспортними засобами за винятком колони велосипедистів, в цьому випадку рух здійснюється згідно пункту 6.4 цих Правил.

Чинна редакція пункту:
25.5. У разі зупинки колони на дорозі  на  всіх  транспортних засобах вмикається аварійна сигналізація.

викласти в редакції:
25.5. У разі зупинки колони на дорозі  на  всіх  транспортних засобах вмикається аварійна сигналізація за винятком колони велосипедистів.

Додати пункт:
27.6. Дозволяється рух  велосипедистів по узбіччю на автомагістралях, якщо це не створить перешкод іншим учасникам руху і якщо у тому ж напрямку руху немає дороги та велосипедної доріжки придатної для використання (на поверхні велосипедної доріжки немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста).


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: Serega от 04 Января 2010, 18:15:44
слишком много внимания уделено велосипедным дорожкам, которых я нигде у нас в городе не видел. Нынешние правила нормальные, вот кроме разве что нельзя налево поворачивать (?!) но это ж ведь единственно по причине заботы о сохранности велосипедиста! Проблема не в правилах, а в водителях! и в дорогах!


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: ДДП от 26 Января 2010, 12:18:46
Когда-то велодорожки будут. Киев уже готовят к ЕВРО 2012 и есть план маршрутов велодорожек Киева утвержденный Киевской Миськой Держ.Админ.


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: dav от 26 Января 2010, 15:39:38
Когда-то велодорожки будут. Киев уже готовят к ЕВРО 2012 и есть план маршрутов велодорожек Киева утвержденный Киевской Миськой Держ.Админ.
Дима где этот план посмотреть можно?


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: Serega от 26 Января 2010, 15:43:40
тут для автомобилей дорог нету толковых, а они будут для великов делать)))


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: ДДП от 26 Января 2010, 16:39:21
Можно посмотреть ЗДЕСЬ

http://avk.org.ua/content/blogsection/8/51/
http://korrespondent.net/kyiv/1029848

Этого решения КМДА добилась Ассоциация Велосипедистов Киева (АВК). Год назад у нас було подобное желание
http://www.dneproveloklub.dp.ua/img/Velo_Aktiv_24-01-09.htm

но сошло на НЕТ. Надо этот вопрос активизировать


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: Александр от 01 Июля 2010, 07:49:14
Нынешние правила нормальные, вот кроме разве что нельзя налево поворачивать (?!) но это ж ведь единственно по причине заботы о сохранности велосипедиста! Проблема не в правилах, а в водителях! и в дорогах!
А по какой стороне по нынешним правилам должен двигаться велосипедист. По правой или по левой. т.е против шерсти?  Мне так один водитель сказал, может он пошутил? Я попробовал так ездить -удобнее, все опасности видны.


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: ДДП от 01 Июля 2010, 08:49:24
Нынешние правила нормальные, вот кроме разве что нельзя налево поворачивать (?!) но это ж ведь единственно по причине заботы о сохранности велосипедиста! Проблема не в правилах, а в водителях! и в дорогах!
А по какой стороне по нынешним правилам должен двигаться велосипедист. По правой или по левой. т.е против шерсти?  Мне так один водитель сказал, может он пошутил? Я попробовал так ездить -удобнее, все опасности видны.
Даже странно отвечать на такой вопрос :) - конечно по правой.
А про мнимое "удобство" скажу, что водители авто за "удобство" или стремление сохранить полстакана бензина идут на самые серьезные нарушения ПДД (езда под "кирпич" - например на ул. Ленинградской и др...)
А пр велосипедистов тоже можно сказать пару теплых слов - едут как им удобно - навстречу по дороге от Днепра в Подгородное. Онажды в сумерках Командор-194 столкнулся с таким любителем "удобства"...
Резюме -если все будут ездить "как им УДОБНО" то зачем тогда ПДД и вобще стремление человека упорядочить движение ПДД применяются для сохранения жизни и здоровья сограждан >:(


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: Александр от 01 Июля 2010, 14:25:25


А по какой стороне по нынешним правилам должен двигаться велосипедист. По правой или по левой. т.е против шерсти?  Мне так один водитель сказал, может он пошутил? Я попробовал так ездить -удобнее, все опасности видны.
Даже странно отвечать на такой вопрос :) - конечно по правой.
А про мнимое "удобство" скажу, что водители авто за "удобство" или стремление сохранить полстакана бензина идут на самые серьезные нарушения ПДД (езда под "кирпич" - например на ул. Ленинградской и др...)
А пр велосипедистов тоже можно сказать пару теплых слов - едут как им удобно - навстречу по дороге от Днепра в Подгородное. Онажды в сумерках Командор-194 столкнулся с таким любителем "удобства"...
Резюме -если все будут ездить "как им УДОБНО" то зачем тогда ПДД и вобще стремление человека упорядочить движение ПДД применяются для сохранения жизни и здоровья сограждан >:(
[/quote]
Я поехал против шерсти не потому, что так удобно, а потому, что посчитал, что правила изменились, и обнаружил, что так ездить удобнее и безопаснее. Недаром пешеходу положено по левой стороне идти, против шерсти.
Если в правилах сказано, что по правой, значит надо по правой. Но правила тогда хорошо бы изменить.. А Командор с еще большим бы успехом сбил бы велосипедиста, если бы тот ехал с ним в одну сторону. Так велосипедист хоть среагировать может, выбросившись на обочину, увидев опасность.


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: ДДП от 01 Июля 2010, 15:09:39
Лучше все-таки по ПДД.
Вот они с коментарием ДВК ЗДЕСЬ (http://dneproveloklub.dp.ua/lesons/les19/index.htm)


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: SerG от 12 Октября 2011, 12:57:40
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
 П О С Т А Н О В А
 від 26 вересня 2011 р. N 1029
 Київ

 Про внесення змін до Правил дорожнього руху...

"6. ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

 6.1. Рухатися по дорозі на велосипедах дозволяється особам,
 які досягли 14-річного віку.

 6.2. Велосипедист має право керувати велосипедом, який
 обладнаний звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду -
 білого кольору, по боках - оранжевого, позаду - червоного. Для
 руху в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості на
 велосипеді повинен бути встановлений та увімкнений ліхтар (фара).

 6.3. Велосипедисти, рухаючись групами, повинні їхати один за
 одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.

 Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині,
 повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з
 дистанцією руху між групами 80-100 м.

 6.4. Велосипедист може перевозити лише такі вантажі, які не
 заважають керувати велосипедом і не створюють перешкод іншим
 учасникам дорожнього руху.

 6.5. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза
 перехрестям, велосипедисти зобов'язані дати дорогу іншим
 транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

 6.6. Велосипедисту забороняється:

 а) керувати велосипедом з несправним гальмом, звуковим
 сигналом, а в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості -
 з вимкненим ліхтарем (фарою) чи без світлоповертачів;

 б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а
 також по проїзній частині, коли поряд облаштовано велосипедну
 доріжку;

 в) рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до
 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);

 г) під час руху триматися за інший транспортний засіб;

 ґ) їздити, не тримаючись за руль, та знімати ноги з педалей
 (підніжок);

 д) перевозити пасажирів на велосипеді (за винятком дітей до
 7 років, які перевозяться на додатковому сидінні, обладнаному
 надійно закріпленими підніжками);

 е) буксирувати велосипеди;

 є) буксирувати причеп, не передбачений для експлуатації з
 велосипедом.

 6.7. Велосипедисти повинні виконувати вимоги цих Правил, що
 стосуються водіїв або пішоходів і не суперечать вимогам цього
 розділу.".


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: Yuri от 12 Октября 2011, 13:16:48
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
 П О С Т А Н О В А
 від 26 вересня 2011 р. N 1029
 Київ

 Про внесення змін до Правил дорожнього руху...

"6. ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

 6.1. Рухатися по дорозі на велосипедах дозволяється особам,
 які досягли 14-річного віку.

 6.2. Велосипедист має право керувати велосипедом, який
 обладнаний звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду -
 білого кольору, по боках - оранжевого, позаду - червоного. Для
 руху в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості на
 велосипеді повинен бути встановлений та увімкнений ліхтар (фара).

 6.3. Велосипедисти, рухаючись групами, повинні їхати один за
 одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.

 Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині,
 повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з
 дистанцією руху між групами 80-100 м.

 6.4. Велосипедист може перевозити лише такі вантажі, які не
 заважають керувати велосипедом і не створюють перешкод іншим
 учасникам дорожнього руху.

 6.5. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза
 перехрестям, велосипедисти зобов'язані дати дорогу іншим
 транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

 6.6. Велосипедисту забороняється:

 а) керувати велосипедом з несправним гальмом, звуковим
 сигналом, а в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості -
 з вимкненим ліхтарем (фарою) чи без світлоповертачів;

 б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а
 також по проїзній частині, коли поряд облаштовано велосипедну
 доріжку;

 в) рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до
 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);

 г) під час руху триматися за інший транспортний засіб;

 ґ) їздити, не тримаючись за руль, та знімати ноги з педалей
 (підніжок);

 д) перевозити пасажирів на велосипеді (за винятком дітей до
 7 років, які перевозяться на додатковому сидінні, обладнаному
 надійно закріпленими підніжками);

 е) буксирувати велосипеди;

 є) буксирувати причеп, не передбачений для експлуатації з
 велосипедом.

 6.7. Велосипедисти повинні виконувати вимоги цих Правил, що
 стосуються водіїв або пішоходів і не суперечать вимогам цього
 розділу.".


Чем эти изменения отличаются от правил 2010 огда не разумiю


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: Helga averkina от 12 Октября 2011, 13:19:23
Кстати ничего не написано про то, что велосипедист должен быть в трезвом виде  ;) : ;D ;D


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: SerG от 12 Октября 2011, 13:25:31
Чем эти изменения отличаются от правил 2010 огда не разумiю
Ну чето там поменялось, кому надо - тот разберется, если захочет.. :)

To Helga:  А мы не пьем за рулем... ;)


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: Лихач от 12 Октября 2011, 19:37:35
С детями обидно. По тротуарам только до 7-и лет можно, по дорогам старше 14-и лет можно. Куда-же деваться с 7 до 14 лет, это они что намекают чтобы они от школы не отвлекались ? Мрак :o


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: Yuri от 12 Октября 2011, 20:14:23
С детями обидно. По тротуарам только до 7-и лет можно, по дорогам старше 14-и лет можно. Куда-же деваться с 7 до 14 лет, это они что намекают чтобы они от школы не отвлекались ? Мрак :o

Руководитель велопохода теперь будет брать расписки с участников похода, что им от 7 до 14 лет :)


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: Эдик от 12 Октября 2011, 20:58:29
Та не берите дурного в голову,  и грязного в руки, всё будет как было.
Это тоже как нельзя перевозить стоячих пасажиров в маршрутках. И что ?
Это тоже что чиновники на всех уровнях не должны брать взятки.  :D
Поверить в то, что они начнут гонятся за велосипедистами, чтоб те соблюдали все их законы, это то же ,что поверить ,что властьпридержащие сами будут соблюдать закон.  ;)


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: dav от 12 Октября 2011, 21:53:23
будут соблюдать закон.  
это точно!
законы в Украине вроде как и есть, но только для того, чтобы сажать политических оппонентов


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: Alek от 12 Октября 2011, 21:56:35
     
Та не берите дурного в голову,  и грязного в руки, всё будет как было.
Это тоже как нельзя перевозить стоячих пасажиров в маршрутках. И что ?
Это тоже что чиновники на всех уровнях не должны брать взятки.  :D
Поверить в то, что они начнут гонятся за велосипедистами, чтоб те соблюдали все их законы, это то же ,что поверить ,что властьпридержащие сами будут соблюдать закон.  ;)

       Понятно, что гоняться не будут, но если ДТП - то вот правила согласно которых у тебя нет фары или мигалки - поэтому ты и виноват... Важно знать правила, чтоб быть готовым и что ответить ГАИшникам...


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: Эдик от 12 Октября 2011, 22:41:02
     
Та не берите дурного в голову,  и грязного в руки, всё будет как было.
Это тоже как нельзя перевозить стоячих пасажиров в маршрутках. И что ?
Это тоже что чиновники на всех уровнях не должны брать взятки.  :D
Поверить в то, что они начнут гонятся за велосипедистами, чтоб те соблюдали все их законы, это то же ,что поверить ,что властьпридержащие сами будут соблюдать закон.  ;)

      Понятно, что гоняться не будут, но если ДТП - то вот правила согласно которых у тебя нет фары или мигалки - поэтому ты и виноват... Важно знать правила, чтоб быть готовым и что ответить ГАИшникам...
В обществе, в котором, закон это- узда для бедных, ты можешь обвесится мигалками и фарами, и всем остальным, тебе доказать свою невиновность будет крайне не просто.
Интересно как ты будешь доказывать свою невиновность, к примеру, если ДТП с участием офицера ДАИ, или помощником депутата.  ;)


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: Alek от 12 Октября 2011, 22:44:31
   
     
Та не берите дурного в голову,  и грязного в руки, всё будет как было.
Это тоже как нельзя перевозить стоячих пасажиров в маршрутках. И что ?
Это тоже что чиновники на всех уровнях не должны брать взятки.  :D
Поверить в то, что они начнут гонятся за велосипедистами, чтоб те соблюдали все их законы, это то же ,что поверить ,что властьпридержащие сами будут соблюдать закон.  ;)

       Понятно, что гоняться не будут, но если ДТП - то вот правила согласно которых у тебя нет фары или мигалки - поэтому ты и виноват... Важно знать правила, чтоб быть готовым и что ответить ГАИшникам...
В обществе, в котором, закон это- узда для бедных, ты можешь обвесится мигалками и фарами, и всем остальным, тебе доказать свою невиновность будет крайне не просто.
Интересно как ты будешь доказывать свою невиновность, к примеру, если ДТП с участием офицера ДАИ, или помощником депутата.  ;)

       Если всё так страшно, то зачем тогда вообще жить?


Название: Re: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД
Отправлено: Эдик от 12 Октября 2011, 22:47:04
   
     
Та не берите дурного в голову,  и грязного в руки, всё будет как было.
Это тоже как нельзя перевозить стоячих пасажиров в маршрутках. И что ?
Это тоже что чиновники на всех уровнях не должны брать взятки.  :D
Поверить в то, что они начнут гонятся за велосипедистами, чтоб те соблюдали все их законы, это то же ,что поверить ,что властьпридержащие сами будут соблюдать закон.  ;)

       Понятно, что гоняться не будут, но если ДТП - то вот правила согласно которых у тебя нет фары или мигалки - поэтому ты и виноват... Важно знать правила, чтоб быть готовым и что ответить ГАИшникам...
В обществе, в котором, закон это- узда для бедных, ты можешь обвесится мигалками и фарами, и всем остальным, тебе доказать свою невиновность будет крайне не просто.
Интересно как ты будешь доказывать свою невиновность, к примеру, если ДТП с участием офицера ДАИ, или помощником депутата.  ;)

       Если всё так страшно, то зачем тогда вообще жить?
Я просто реально смотрю на вещи. И не питаю иллюзий по поводу человеческих законов.