Днепропетровский Клуб Велосипедистов
09 Декабря 2024, 03:53:59 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Войти
 
   Начало   САЙТ ДВК Помощь Поиск Календарь Войти Регистрация  
Страниц: [1]   Вниз
  Печать  
Автор Тема: ГАИ хочет внести изменения и дополнения в ПДД  (Прочитано 33230 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
LY
Гость
« : 04 Января 2010, 17:50:37 »

ГАИ хочет внести изменения и дополнения в Правила дорожного движения Украины
http://drugasmuga.com/news/officially/13332.html

В связи с этим предлагаются следующие измененния в ПДД
изложенные в теме: http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=73034&p=992206#p992206
Присоединяйтесь и посылайте Ваши предложения или описанные ниже в ГАИ.

Пропозиції щодо редагування Правил Дорожнього Руху

Чинна редакція пункту:
1.10. Терміни,  що  наведені  у  цих  Правилах,  мають   таке значення:

велосипедна доріжка  -  виконана  в  межах дороги чи поза нею доріжка з покриттям,  що призначена для  руху  на  велосипедах  та мопедах і   позначена   дорожнім  знаком  4.12 (див.  додаток  1);


проект нової редакції:

велосипедна доріжка  -  виконана  у  межах дороги чи поза нею доріжка із покриттям червоного кольору,  що призначена для  руху  велосипедів і   позначена   дорожнім  знаком  4.12 та дорожньою розміткою 1.15;


викласти в редакції:

велосипедна доріжка  -  виконана  у  межах дороги чи поза нею доріжка з покриттям червоного кольору або відокремлена смуга придатна для використання (на поверхні немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста),  що призначена для  руху велосипедів  і позначена дорожнім знаком 4.12 та позначена  або не позначена  дорожньою розміткою 1.15;


Чинна редакція пункту:
2. ОБОВ'ЯЗКИ І ПРАВА ВОДІЇВ МЕХАНІЧНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

2.9. Водієві забороняється:

д) під  час  руху транспортного засобу користуватися засобами зв'язку,  тримаючи їх  у  руці  (за  винятком  водіїв  оперативних транспортних   засобів   під   час  виконання  ними  невідкладного службового завдання).

проект нової редакції:
д) під  час  руху транспортного засобу користуватися засобами зв'язку,  не обладнаними технічними пристроями, що дозволяють вести перемови без дозволу рук (за  винятком  водіїв  оперативних транспортних   засобів   під   час  виконання  ними  невідкладного службового завдання).

викласти в редакції:
д) під  час  руху транспортного засобу користуватися засобами зв'язку,  не обладнаними технічними пристроями, що дозволяють вести перемови без використання рук (за  винятком  водіїв  оперативних транспортних   засобів   під   час  виконання  ними  невідкладного службового завдання).
Чинна редакція пункту:
6.1. Рухатися  по дорозі на мопедах дозволяється особам,  які досягли 16-річного, на велосипедах - 14-річного віку. Під час руху по   дорозі   водій  мопеда  та  пасажир,  якого  він  перевозить, зобов'язані  бути в застебнутих мотошоломах. { Абзац перший пункту 6-1   із   змінами,   внесеними  згідно  з  Постановою  КМ  N  876 ( 876-2008-п ) від 01.10.2008 }

викласти в редакції:
6.1. Рухатися  по дорозі на мопедах дозволяється особам,  які досягли 16-річного, на велосипедах самостійно - 14-річного віку. Особам 8-13-річного віку дозволяється рухатися по дорогам під наглядом дорослих велосипедистів в одній колоні з ними або у супроводі автомобіля ДАІ чи технічної допомоги. Під час руху по   дорозі   водій  мопеда  та  пасажир,  якого  він  перевозить, зобов'язані  бути в застебнутих мотошоломах. { Абзац перший пункту 6-1   із   змінами,   внесеними  згідно  з  Постановою  КМ  N  876 ( 876-2008-п ) від 01.10.2008 }

Чинна редакція пункту:
    6.2. Мопеди  і  велосипеди  повинні  бути  обладнані звуковим сигналом та світлоповертачами:  спереду  -  білого  кольору,   по боках - оранжевого, ззаду - червоного.

викласти в редакції:
6.2. Мопеди  і  велосипеди  повинні  бути  обладнані звуковим сигналом та світлоповертачами або при не достатньому освітленні вело-ліхтарями:  спереду  -  білого  кольору,   по боках – оранжевого або білого, ззаду - червоного. Можливо використання світлоповертачів різного кольору на одязі велосипедистів.

Чинна редакція пункту:
6.3. Для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на мопеді необхідно увімкнути освітлення, на велосипеді - ліхтар (фару).

викласти в редакції:
6.3. Для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на мопеді необхідно увімкнути освітлення, на велосипеді - ліхтар (фару) чи забезпечити наявність світлоповертачів.

Чинна редакція пункту:
   6.4. Водії мопедів і велосипедів,  рухаючись групами, повинні їхати один за одним,  щоб не заважати іншим  учасникам  дорожнього руху.

     Колона велосипедистів,  що  рухається  по  проїзній  частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у  групі)  з дистанцією руху між групами 80-100 м.

викласти в редакції:
    6.4. Водії мопедів і велосипедів,  рухаючись групами, повинні їхати один за одним на дорогах з однією смугою руху у тому ж напрямку,  якщо ж смуг дві або більше дозволяється рухатися в ряд по двоє в межах першої смуги, щоб не заважати іншим  учасникам  дорожнього руху.

     Колона велосипедистів,  що  рухається  по  проїзній  частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у  групі)  з дистанцією руху між групами 80-100 м. крім випадків коли колона велосипедистів супроводжується автомобілем ДАІ чи технічної допомоги, у такому разі, дозволяється рух колони велосипедистів у два ряди (в колону по двоє), дозволяється рухатися по проїзній частині не зважаючи на присутність велосипедної доріжки в тому ж напрямку руху.

Чинна редакція пункту:
6.6. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, водії мопедів і велосипедів зобов'язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

проект нової редакції:
6.6. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, водії велосипедів зобов'язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

викласти в редакції:
6.6. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям (на відстані понад 10 м), водії велосипедів зобов'язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі. На велосипедну доріжку, що йде вздовж головної дороги розповсюджується право першочергового проїзду.

Чинна редакція пункту:
6.7. Водіям мопедів і велосипедів забороняється:

б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а також по проїзній частині, коли поряд є велосипедна доріжка;

проект нової редакції:
б) рухатися по автомагістралях, а водіям велосипедів, крім цього, по проїзній частині, коли поряд є велосипедна доріжка;

викласти в редакції:
б) рухатися по автомагістралях, а водіям велосипедів, крім цього, по проїзній частині, коли поряд є придатна для використання велосипедна доріжка (на поверхні велосипедної доріжки немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста);
Чинна редакція пункту:
11.7. Транспортні  засоби, швидкість руху яких не повинна перевищувати 40 км/год  або які з технічних причин не можуть розвивати таку швидкість, повинні рухатися якнайближче до правого краю проїзної частини,  крім випадків, коли виконується обгін, об'їзд або перестроювання перед поворотом ліворуч чи розворотом.

викласти в редакції:
11.7. Транспортні  засоби,  швидкість  руху  яких  не повинна перевищувати 40 км/год  або  які  з  технічних  причин  не  можуть розвивати таку швидкість, а також велосипедисти, якщо у тому ж напрямку руху немає велосипедної доріжки придатної для використання (на поверхні немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста),  повинні рухатися якнайближче до правого краю проїзної частини,  крім  випадків,  коли  виконується  обгін, об'їзд, випередження або перестроювання перед поворотом ліворуч, розворотом чи рухом прямо у випадку, якщо з правої смуги дозволяється лише рух праворуч.

Чинна редакція пункту:
11.14. Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд  по правій крайній смузі якомога правіше,  за винятком випадків,  коли виконується об'їзд. Поворот ліворуч та розворот дозволяється  на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині.  Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.

викласти в редакції:
11.14. Рух по проїзній частині на мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд  по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд. Поворот ліворуч та розворот  дозволяється  на дорогах  з  однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині.  Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.

Додати пункт:
11.15. Забороняється рух пішоходів та всіх транспортних засобів по велосипедним доріжкам,  крім руху на велосипедах.

Додати пункт:
11.16. Рух  по  проїзній  частині дороги, на  велосипедах і мопедах дозволяється лише на ділянці дороги де немає велосипедної доріжки придатної для використання (на поверхні немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста) у тому ж напрямку руху і лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше,  за винятком випадків,  коли виконується об'їзд або випередження або коли вони рухаються в колоні у супроводі машини ДАІ чи технічної допомоги. Водіям інших транспортних засобів слід враховувати можливість екстреного об'їзду водіями велосипедів та мопедів каналізаційних та зливних люків, вибоїн і калюж та необхідність переїзду рейок під прямим кутом. Дозволяється рух по узбіччю чи тротуару, якщо це не створить перешкод пішоходам та за умови відсутності велосипедної доріжки та неможливістю пересуватися проїзною частиною у тому ж напрямку руху. Перестроювання для повороту ліворуч та розвороту  дозволяється  лише поетапно, від однієї смуги до іншої, займаючи крайнє праве положення на кожній з смуг руху.
« Последнее редактирование: 27 Января 2010, 11:56:55 от ДДП » Записан
LY
Гость
« Ответ #1 : 04 Января 2010, 17:52:32 »

Додати пункт:
13.3. Під  час  обгону,  випередження,  об'їзду чи зустрічного роз'їзду з велосипедистом і водієм керуючим мопедом необхідно дотримувати  безпечного  інтервалу не менш ніж 1,5 м. та здійснювати маневр на швидкості не більш ніж 60 км/год.

Чинна редакція пункту:
   14.6. Обгін заборонено:

а) на перехресті,  крім випадків, коли обганяються двоколісні
транспортні засоби без бокового причепа;

викласти в редакції:
   14.6. Обгін заборонено:

а) на перехресті;

Чинна редакція пункту:
15.2. За  відсутності  спеціально відведених місць чи узбіччя або коли зупинка чи стоянка там неможливі,  вони дозволяються біля правого   краю   проїзної   частини   (якомога   правіше,  щоб  не перешкоджати іншим учасникам дорожнього руху).

викласти в редакції:
15.2. За  відсутності  спеціально відведених місць чи узбіччя або коли зупинка чи стоянка там неможливі,  вони дозволяються біля правого   краю   проїзної   частини   (якомога   правіше,  щоб  не перешкоджати іншим учасникам дорожнього руху) за умови що до проїзної частині не прилягає велосипедна доріжка.

Чинна редакція пункту:
15.3. У  населених  пунктах  зупинка  і  стоянка транспортних засобів дозволяються на лівому боці дороги,  що має по одній смузі для руху в кожному напрямку (без трамвайних колій посередині) і не розділена розміткою 1.1 (див.  додаток 2) (306а-2001-п), а також на лівому боці дороги з одностороннім рухом.

викласти в редакції:
15.3. У  населених  пунктах  зупинка  і  стоянка транспортних засобів дозволяються на лівому боці дороги,  що має по одній смузі для руху в кожному напрямку (без трамвайних колій посередині) і не розділена розміткою 1.1 (див.  додаток 2) (306а-2001-п), а також на лівому боці дороги з одностороннім рухом за умови що до проїзної частині не прилягає велосипедна доріжка.

Чинна редакція пункту:
15.5. Ставити транспортні засоби під кутом до  краю  проїзної частини  дозволяється  в  місцях,  де це не буде перешкоджати руху інших транспортних засобів.

викласти в редакції:
15.5. Ставити транспортні засоби під кутом до  краю  проїзної частини  дозволяється  в  місцях,  де це не буде перешкоджати руху інших транспортних засобів за умови що до проїзної частині не прилягає велосипедна доріжка.

Додати підпункт:
Пункт:15.9. Зупинка забороняється:
Підпункт:
й) на велосипедних доріжках.

Чинна редакція пункту:
25.1. На кожному транспортному засобі,  що рухається в складі колони, встановлюється розпізнавальний знак "Колона", передбачений підпунктом "є" пункту 30.3 цих Правил,  і вмикається ближнє світло фар.

викласти в редакції:
25.1. На кожному транспортному засобі,  що рухається в складі колони, встановлюється розпізнавальний знак "Колона", передбачений підпунктом "є" пункту 30.3 цих Правил,  і вмикається ближнє світло фар за винятком колони велосипедистів.

Чинна редакція пункту:
25.4. Колона,  що рухається  без  супроводження  оперативними транспортними засобами, повинна бути розділена на групи (не більше п'яти транспортних засобів у кожній),  дистанція між якими повинна забезпечувати   можливість   обгону   групи  іншими  транспортними засобами.

викласти в редакції:
25.4. Колона,  що рухається  без  супроводження  оперативними транспортними засобами, повинна бути розділена на групи (не більше п'яти транспортних засобів у кожній),  дистанція між якими повинна забезпечувати   можливість   обгону   групи  іншими  транспортними засобами за винятком колони велосипедистів, в цьому випадку рух здійснюється згідно пункту 6.4 цих Правил.

Чинна редакція пункту:
25.5. У разі зупинки колони на дорозі  на  всіх  транспортних засобах вмикається аварійна сигналізація.

викласти в редакції:
25.5. У разі зупинки колони на дорозі  на  всіх  транспортних засобах вмикається аварійна сигналізація за винятком колони велосипедистів.

Додати пункт:
27.6. Дозволяється рух  велосипедистів по узбіччю на автомагістралях, якщо це не створить перешкод іншим учасникам руху і якщо у тому ж напрямку руху немає дороги та велосипедної доріжки придатної для використання (на поверхні велосипедної доріжки немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста).
Записан
Serega
Велотурист ДВК
Постоялец
*

Карма: 28
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 114


Ukraine


« Ответ #2 : 04 Января 2010, 18:15:44 »

слишком много внимания уделено велосипедным дорожкам, которых я нигде у нас в городе не видел. Нынешние правила нормальные, вот кроме разве что нельзя налево поворачивать (?!) но это ж ведь единственно по причине заботы о сохранности велосипедиста! Проблема не в правилах, а в водителях! и в дорогах!
Записан
ДДП
Руководитель ДВК
Ветеран
****

Карма: 185
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2960


Днепро


WWW
« Ответ #3 : 26 Января 2010, 12:18:46 »

Когда-то велодорожки будут. Киев уже готовят к ЕВРО 2012 и есть план маршрутов велодорожек Киева утвержденный Киевской Миськой Держ.Админ.
Записан

ДнепроВелоКлуб ( ДВК ) -   http://www.dneproveloklub.dp.ua
dav
Рук. велопоходов 1-3 к\с
Старожил
**

Карма: 144
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 772


Александр
Днепропетровск


WWW
« Ответ #4 : 26 Января 2010, 15:39:38 »

Когда-то велодорожки будут. Киев уже готовят к ЕВРО 2012 и есть план маршрутов велодорожек Киева утвержденный Киевской Миськой Держ.Админ.
Дима где этот план посмотреть можно?
Записан

Огромная власть у слов стоящих там, где нужно!
http://dav.do.am/
Serega
Велотурист ДВК
Постоялец
*

Карма: 28
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 114


Ukraine


« Ответ #5 : 26 Января 2010, 15:43:40 »

тут для автомобилей дорог нету толковых, а они будут для великов делать)))
Записан
ДДП
Руководитель ДВК
Ветеран
****

Карма: 185
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2960


Днепро


WWW
« Ответ #6 : 26 Января 2010, 16:39:21 »

Можно посмотреть ЗДЕСЬ

http://avk.org.ua/content/blogsection/8/51/
http://korrespondent.net/kyiv/1029848

Этого решения КМДА добилась Ассоциация Велосипедистов Киева (АВК). Год назад у нас було подобное желание
http://www.dneproveloklub.dp.ua/img/Velo_Aktiv_24-01-09.htm

но сошло на НЕТ. Надо этот вопрос активизировать
« Последнее редактирование: 27 Января 2010, 12:00:19 от ДДП » Записан

ДнепроВелоКлуб ( ДВК ) -   http://www.dneproveloklub.dp.ua
Александр
Гость
« Ответ #7 : 01 Июля 2010, 07:49:14 »

Нынешние правила нормальные, вот кроме разве что нельзя налево поворачивать (?!) но это ж ведь единственно по причине заботы о сохранности велосипедиста! Проблема не в правилах, а в водителях! и в дорогах!
А по какой стороне по нынешним правилам должен двигаться велосипедист. По правой или по левой. т.е против шерсти?  Мне так один водитель сказал, может он пошутил? Я попробовал так ездить -удобнее, все опасности видны.
Записан
ДДП
Руководитель ДВК
Ветеран
****

Карма: 185
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2960


Днепро


WWW
« Ответ #8 : 01 Июля 2010, 08:49:24 »

Нынешние правила нормальные, вот кроме разве что нельзя налево поворачивать (?!) но это ж ведь единственно по причине заботы о сохранности велосипедиста! Проблема не в правилах, а в водителях! и в дорогах!
А по какой стороне по нынешним правилам должен двигаться велосипедист. По правой или по левой. т.е против шерсти?  Мне так один водитель сказал, может он пошутил? Я попробовал так ездить -удобнее, все опасности видны.
Даже странно отвечать на такой вопрос Улыбающийся - конечно по правой.
А про мнимое "удобство" скажу, что водители авто за "удобство" или стремление сохранить полстакана бензина идут на самые серьезные нарушения ПДД (езда под "кирпич" - например на ул. Ленинградской и др...)
А пр велосипедистов тоже можно сказать пару теплых слов - едут как им удобно - навстречу по дороге от Днепра в Подгородное. Онажды в сумерках Командор-194 столкнулся с таким любителем "удобства"...
Резюме -если все будут ездить "как им УДОБНО" то зачем тогда ПДД и вобще стремление человека упорядочить движение ПДД применяются для сохранения жизни и здоровья сограждан Злой
Записан

ДнепроВелоКлуб ( ДВК ) -   http://www.dneproveloklub.dp.ua
Александр
Гость
« Ответ #9 : 01 Июля 2010, 14:25:25 »



А по какой стороне по нынешним правилам должен двигаться велосипедист. По правой или по левой. т.е против шерсти?  Мне так один водитель сказал, может он пошутил? Я попробовал так ездить -удобнее, все опасности видны.
Даже странно отвечать на такой вопрос Улыбающийся - конечно по правой.
А про мнимое "удобство" скажу, что водители авто за "удобство" или стремление сохранить полстакана бензина идут на самые серьезные нарушения ПДД (езда под "кирпич" - например на ул. Ленинградской и др...)
А пр велосипедистов тоже можно сказать пару теплых слов - едут как им удобно - навстречу по дороге от Днепра в Подгородное. Онажды в сумерках Командор-194 столкнулся с таким любителем "удобства"...
Резюме -если все будут ездить "как им УДОБНО" то зачем тогда ПДД и вобще стремление человека упорядочить движение ПДД применяются для сохранения жизни и здоровья сограждан Злой
[/quote]
Я поехал против шерсти не потому, что так удобно, а потому, что посчитал, что правила изменились, и обнаружил, что так ездить удобнее и безопаснее. Недаром пешеходу положено по левой стороне идти, против шерсти.
Если в правилах сказано, что по правой, значит надо по правой. Но правила тогда хорошо бы изменить.. А Командор с еще большим бы успехом сбил бы велосипедиста, если бы тот ехал с ним в одну сторону. Так велосипедист хоть среагировать может, выбросившись на обочину, увидев опасность.
Записан
ДДП
Руководитель ДВК
Ветеран
****

Карма: 185
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2960


Днепро


WWW
« Ответ #10 : 01 Июля 2010, 15:09:39 »

Лучше все-таки по ПДД.
Вот они с коментарием ДВК ЗДЕСЬ
Записан

ДнепроВелоКлуб ( ДВК ) -   http://www.dneproveloklub.dp.ua
SerG
Велотурист ДВК
Ветеран
*

Карма: 135
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 1072


Днепропетровск


« Ответ #11 : 12 Октября 2011, 12:57:40 »

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
 П О С Т А Н О В А
 від 26 вересня 2011 р. N 1029
 Київ

 Про внесення змін до Правил дорожнього руху...

"6. ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

 6.1. Рухатися по дорозі на велосипедах дозволяється особам,
 які досягли 14-річного віку.

 6.2. Велосипедист має право керувати велосипедом, який
 обладнаний звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду -
 білого кольору, по боках - оранжевого, позаду - червоного. Для
 руху в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості на
 велосипеді повинен бути встановлений та увімкнений ліхтар (фара).

 6.3. Велосипедисти, рухаючись групами, повинні їхати один за
 одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.

 Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині,
 повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з
 дистанцією руху між групами 80-100 м.

 6.4. Велосипедист може перевозити лише такі вантажі, які не
 заважають керувати велосипедом і не створюють перешкод іншим
 учасникам дорожнього руху.

 6.5. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза
 перехрестям, велосипедисти зобов'язані дати дорогу іншим
 транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

 6.6. Велосипедисту забороняється:

 а) керувати велосипедом з несправним гальмом, звуковим
 сигналом, а в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості -
 з вимкненим ліхтарем (фарою) чи без світлоповертачів;

 б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а
 також по проїзній частині, коли поряд облаштовано велосипедну
 доріжку;

 в) рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до
 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);

 г) під час руху триматися за інший транспортний засіб;

 ґ) їздити, не тримаючись за руль, та знімати ноги з педалей
 (підніжок);

 д) перевозити пасажирів на велосипеді (за винятком дітей до
 7 років, які перевозяться на додатковому сидінні, обладнаному
 надійно закріпленими підніжками);

 е) буксирувати велосипеди;

 є) буксирувати причеп, не передбачений для експлуатації з
 велосипедом.

 6.7. Велосипедисти повинні виконувати вимоги цих Правил, що
 стосуються водіїв або пішоходів і не суперечать вимогам цього
 розділу.".
Записан
Yuri
Велотурист ДВК
Постоялец
*

Карма: 79
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 448


DME


« Ответ #12 : 12 Октября 2011, 13:16:48 »

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
 П О С Т А Н О В А
 від 26 вересня 2011 р. N 1029
 Київ

 Про внесення змін до Правил дорожнього руху...

"6. ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

 6.1. Рухатися по дорозі на велосипедах дозволяється особам,
 які досягли 14-річного віку.

 6.2. Велосипедист має право керувати велосипедом, який
 обладнаний звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду -
 білого кольору, по боках - оранжевого, позаду - червоного. Для
 руху в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості на
 велосипеді повинен бути встановлений та увімкнений ліхтар (фара).

 6.3. Велосипедисти, рухаючись групами, повинні їхати один за
 одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.

 Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині,
 повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з
 дистанцією руху між групами 80-100 м.

 6.4. Велосипедист може перевозити лише такі вантажі, які не
 заважають керувати велосипедом і не створюють перешкод іншим
 учасникам дорожнього руху.

 6.5. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза
 перехрестям, велосипедисти зобов'язані дати дорогу іншим
 транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

 6.6. Велосипедисту забороняється:

 а) керувати велосипедом з несправним гальмом, звуковим
 сигналом, а в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості -
 з вимкненим ліхтарем (фарою) чи без світлоповертачів;

 б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а
 також по проїзній частині, коли поряд облаштовано велосипедну
 доріжку;

 в) рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до
 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);

 г) під час руху триматися за інший транспортний засіб;

 ґ) їздити, не тримаючись за руль, та знімати ноги з педалей
 (підніжок);

 д) перевозити пасажирів на велосипеді (за винятком дітей до
 7 років, які перевозяться на додатковому сидінні, обладнаному
 надійно закріпленими підніжками);

 е) буксирувати велосипеди;

 є) буксирувати причеп, не передбачений для експлуатації з
 велосипедом.

 6.7. Велосипедисти повинні виконувати вимоги цих Правил, що
 стосуються водіїв або пішоходів і не суперечать вимогам цього
 розділу.".


Чем эти изменения отличаются от правил 2010 огда не разумiю
Записан

Туризм - это жизнь! Улыбающийся
Helga averkina
Велотурист ДВК
Постоялец
*

Карма: 76
Offline Offline

Пол: Женский
Сообщений: 378


Днепр

« Ответ #13 : 12 Октября 2011, 13:19:23 »

Кстати ничего не написано про то, что велосипедист должен быть в трезвом виде  Подмигивающий : Смеющийся Смеющийся
Записан

Если тебе дадут линованную бумагу, пиши поперек
SerG
Велотурист ДВК
Ветеран
*

Карма: 135
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 1072


Днепропетровск


« Ответ #14 : 12 Октября 2011, 13:25:31 »

Чем эти изменения отличаются от правил 2010 огда не разумiю
Ну чето там поменялось, кому надо - тот разберется, если захочет.. Улыбающийся

To Helga:  А мы не пьем за рулем... Подмигивающий
Записан
Лихач
Велотурист ДВК
Пользователь
*

Карма: 14
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 83


Днепропетровск Левобережный-3 767-46-49


WWW
« Ответ #15 : 12 Октября 2011, 19:37:35 »

С детями обидно. По тротуарам только до 7-и лет можно, по дорогам старше 14-и лет можно. Куда-же деваться с 7 до 14 лет, это они что намекают чтобы они от школы не отвлекались ? Мрак Шокированный
Записан
Yuri
Велотурист ДВК
Постоялец
*

Карма: 79
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 448


DME


« Ответ #16 : 12 Октября 2011, 20:14:23 »

С детями обидно. По тротуарам только до 7-и лет можно, по дорогам старше 14-и лет можно. Куда-же деваться с 7 до 14 лет, это они что намекают чтобы они от школы не отвлекались ? Мрак Шокированный

Руководитель велопохода теперь будет брать расписки с участников похода, что им от 7 до 14 лет Улыбающийся
Записан

Туризм - это жизнь! Улыбающийся
Эдик
Велотурист ДВК
Старожил
*

Карма: 152
Offline Offline

Сообщений: 559



« Ответ #17 : 12 Октября 2011, 20:58:29 »

Та не берите дурного в голову,  и грязного в руки, всё будет как было.
Это тоже как нельзя перевозить стоячих пасажиров в маршрутках. И что ?
Это тоже что чиновники на всех уровнях не должны брать взятки.  Веселый
Поверить в то, что они начнут гонятся за велосипедистами, чтоб те соблюдали все их законы, это то же ,что поверить ,что властьпридержащие сами будут соблюдать закон.  Подмигивающий
Записан
dav
Рук. велопоходов 1-3 к\с
Старожил
**

Карма: 144
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 772


Александр
Днепропетровск


WWW
« Ответ #18 : 12 Октября 2011, 21:53:23 »

будут соблюдать закон.  
это точно!
законы в Украине вроде как и есть, но только для того, чтобы сажать политических оппонентов
Записан

Огромная власть у слов стоящих там, где нужно!
http://dav.do.am/
Alek
Рук. велопоходов 4-6 к\с
Постоялец
***

Карма: 143
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 437


Днепропетровск


« Ответ #19 : 12 Октября 2011, 21:56:35 »

     
Та не берите дурного в голову,  и грязного в руки, всё будет как было.
Это тоже как нельзя перевозить стоячих пасажиров в маршрутках. И что ?
Это тоже что чиновники на всех уровнях не должны брать взятки.  Веселый
Поверить в то, что они начнут гонятся за велосипедистами, чтоб те соблюдали все их законы, это то же ,что поверить ,что властьпридержащие сами будут соблюдать закон.  Подмигивающий

       Понятно, что гоняться не будут, но если ДТП - то вот правила согласно которых у тебя нет фары или мигалки - поэтому ты и виноват... Важно знать правила, чтоб быть готовым и что ответить ГАИшникам...
Записан

Фотографии походов и ПВД : http://alek-velotur.io.ua/album
Эдик
Велотурист ДВК
Старожил
*

Карма: 152
Offline Offline

Сообщений: 559



« Ответ #20 : 12 Октября 2011, 22:41:02 »

     
Та не берите дурного в голову,  и грязного в руки, всё будет как было.
Это тоже как нельзя перевозить стоячих пасажиров в маршрутках. И что ?
Это тоже что чиновники на всех уровнях не должны брать взятки.  Веселый
Поверить в то, что они начнут гонятся за велосипедистами, чтоб те соблюдали все их законы, это то же ,что поверить ,что властьпридержащие сами будут соблюдать закон.  Подмигивающий

      Понятно, что гоняться не будут, но если ДТП - то вот правила согласно которых у тебя нет фары или мигалки - поэтому ты и виноват... Важно знать правила, чтоб быть готовым и что ответить ГАИшникам...
В обществе, в котором, закон это- узда для бедных, ты можешь обвесится мигалками и фарами, и всем остальным, тебе доказать свою невиновность будет крайне не просто.
Интересно как ты будешь доказывать свою невиновность, к примеру, если ДТП с участием офицера ДАИ, или помощником депутата.  Подмигивающий
Записан
Alek
Рук. велопоходов 4-6 к\с
Постоялец
***

Карма: 143
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 437


Днепропетровск


« Ответ #21 : 12 Октября 2011, 22:44:31 »

   
     
Та не берите дурного в голову,  и грязного в руки, всё будет как было.
Это тоже как нельзя перевозить стоячих пасажиров в маршрутках. И что ?
Это тоже что чиновники на всех уровнях не должны брать взятки.  Веселый
Поверить в то, что они начнут гонятся за велосипедистами, чтоб те соблюдали все их законы, это то же ,что поверить ,что властьпридержащие сами будут соблюдать закон.  Подмигивающий

       Понятно, что гоняться не будут, но если ДТП - то вот правила согласно которых у тебя нет фары или мигалки - поэтому ты и виноват... Важно знать правила, чтоб быть готовым и что ответить ГАИшникам...
В обществе, в котором, закон это- узда для бедных, ты можешь обвесится мигалками и фарами, и всем остальным, тебе доказать свою невиновность будет крайне не просто.
Интересно как ты будешь доказывать свою невиновность, к примеру, если ДТП с участием офицера ДАИ, или помощником депутата.  Подмигивающий

       Если всё так страшно, то зачем тогда вообще жить?
Записан

Фотографии походов и ПВД : http://alek-velotur.io.ua/album
Эдик
Велотурист ДВК
Старожил
*

Карма: 152
Offline Offline

Сообщений: 559



« Ответ #22 : 12 Октября 2011, 22:47:04 »

   
     
Та не берите дурного в голову,  и грязного в руки, всё будет как было.
Это тоже как нельзя перевозить стоячих пасажиров в маршрутках. И что ?
Это тоже что чиновники на всех уровнях не должны брать взятки.  Веселый
Поверить в то, что они начнут гонятся за велосипедистами, чтоб те соблюдали все их законы, это то же ,что поверить ,что властьпридержащие сами будут соблюдать закон.  Подмигивающий

       Понятно, что гоняться не будут, но если ДТП - то вот правила согласно которых у тебя нет фары или мигалки - поэтому ты и виноват... Важно знать правила, чтоб быть готовым и что ответить ГАИшникам...
В обществе, в котором, закон это- узда для бедных, ты можешь обвесится мигалками и фарами, и всем остальным, тебе доказать свою невиновность будет крайне не просто.
Интересно как ты будешь доказывать свою невиновность, к примеру, если ДТП с участием офицера ДАИ, или помощником депутата.  Подмигивающий

       Если всё так страшно, то зачем тогда вообще жить?
Я просто реально смотрю на вещи. И не питаю иллюзий по поводу человеческих законов.
Записан
Страниц: [1]   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!