ДДП
Руководитель ДВК
Ветеран
Карма: 185
Offline
Пол:
Сообщений: 2960
Днепро
|
|
« : 30 Августа 2013, 21:25:47 » |
|
Наверное вы уже знакомы с расписанием движения этого популярного поезда в Крым... Он перестает курсировать в ночное время!
Туристская общественность озабочена эти изменением:
"______"________________2 013 року.
Для розгляду та надання вiдповiдi, вiдповiдно до вимог Закону України "Про звернення громадян"
Керiвництву Приднiпровської залiзницi просп. К.Маркса, 108, м. Днiпропетровськ, 49602. _____(від кого)_________________ ____________ ______(адреса)_________________ ____________
Відносно відміни нічного поїзда № 89/90 сполученням Дніпропетровськ-Сімферополь.
Добрий день!
У зв'язку з введенням літнього розкладу руху пасажирських поїздів було скасовано нічний поїзд № 90 Сімферополь-Дніпропетровськ у зворотньому напрямку. Протягом літнього періоду відпочиваючі та гості Криму були змушені користуватися рідкісними нічними поїздами, які були не щоденними і літніми (№ 296 Сімферополь-Чернівці) та поїздами що проходять через ст.Джанкой (Євпаторія - Дніпропетровськ, Феодосія – Дніпропетровськ, що є літніми). Поїзд № 90 Сімферополь - Дніпропетровськ відправлявся о 7.45 ранку. При такому ранньому відправленні на цей поїзд можуть потрапити тільки жителі Сімферополя і його передмість. Так як Сімферополь більшістю гостей і відпочиваючих розглядається як транзитний пункт, то основна маса пасажирів на цей поїзд не буде встигати і, як наслідок, поїзд буде не заповненим і приносити збитки залізниці. Виправлення часу відправлення цього поїзда на початок вересня на 8.13 кардинально проблему не вирішить. У зв'язку з введенням зимового розкладу руху пасажирських поїздів буде скасовано нічний поїзд № 89/90 Дніпропетровськ-Сімферополь-Дніпропетровськ з середини вересня поточного року. Я та мої знайомі (туристи, відряджені та відпочиваючі) досить часто (кілька разів на місяць) їздимо в південному напрямку. Запланований до скасування поїзд як правило заповнений повністю. Даний потяг у складі має більше 20 вагонів і займає найдовший перон на станції Дніпропетровськ-Головний довжиною кілька сотень метрів. А у часи масового виїзду та повернення пасажирів вводяться 1 або 2 додаткових потяги Дніпропетровськ-Сімферополь-Дніпропетровськ. Введення денних і швидкісних поїздів типу "Хюндай" не вирішує проблему пересування пасажирів і збитковості перевезень пасажирів: - відпочиваючим незручно їхати вдень 5 годин (Хюндай) за ціною трьох-чотирьох плацкартних квитків на потяг Сімферополь-Ковель що йде всього 7 годин; - відрядженим, туристам та іншим пасажирам (кому потрібно бути у Криму вранці) вкрай незручно їхати у відрядження (поїзди і в Сімферополь і в Дніпропетровськ відповідно за зимовим розкладом будуть приходити на кінцеву станцію ввечері); - пасажирам з маленькими дітьми набагато зручніше нічний поїзд, так як діти краще сплять вночі (переїзд дитини на окремому місці в поїзді типу Хюндай - марнотратство, а переїзд дитини разом з батьком на одному місці - дуже утомливо). У зв'язку з вищевикладеним - пасажиропотік зменшиться і пасажири будуть користуватися послугами залізниці по гострій необхідності і змушені будуть орієнтуватися на варіанти автомобільного і автобусного переміщення між одним з найбільших обласних центрів України і Кримом. А Укрзалізниця втратить значну кількість пасажирів. Даним листом я хотів звернути Вашу увагу на умови НАВ'ЯЗУВАННЯ послуги швидкісних поїздів типу Хюндай з боку Укрзалізниці, яка наразі є монополістом на ринку залізничних перевезень. В інших країнах, наприклад у Росії, введення денних швидкісних поїздів НЕ супроводжувалося скасуванням нічних поїздів. До того ж недостатньо високі швидкості українських денних поїздів не дозволяють в рази скоротити час у дорозі. А тому добиратися багатьом пасажирам вигідніше саме вночі. Зміну часу відправлення поїзда Сімферополь-Дніпропетровськ з вечора на ранок, я впевнений, було зроблено навмисно не стільки для вивільнення одного складу вагонів, скільки для штучного зниження прибутковості даного поїзда (у результаті різко зросла кількість нерозпроданих квитків) і поступового (в 2 - 3 етапи) скасування цього поїзда. Таким чином скасування поїзда № 89/90 сполученням Дніпропетровськ-Сімферополь-Дніпропетровськ є початком кампанії щодо скасування цілого ряду нічних поїздів для підвищення прибутковості Укрзалізниці ЗА РАХУНОК ПАСАЖИРІВ, а не за рахунок більш раціональної організації господарської діяльності. Звертаю вашу увагу на те, що питання щодо відміни курсування поїзда № 89/90 сполученням Дніпропетровськ-Сімферополь-Дніпропетровськ не обговорювалося з громадськістю. Принаймні мені і моєму оточенню, які дуже часто переміщаємося в даному напрямку, про це нічого не відомо. Дії керівництва Укрзалізниці щодо відміни одного з найбільших та найпопулярніших поїздів є порушенням прав споживачів на зручне та якісне пересування залізницею, та є порушенням антимонопольного законодавства. Скасування поїзда № 89/90 сполученням Дніпропетровськ-Сімферополь-Дніпропетровськ є початком кампанії проти людей, кампанії на збагачення окремих особистостей, контролюючих Укрзалізницю, кампанії на розвал існуючої мережі залізничних перевезень, і в кінці кінців на подальше всебічне поневолення жителів країни. Вимагаю відновити у графіку сполучення між Дніпропетровськом і Сімферополем НІЧНІ поїзда № 89/90.
_________________ __ /_____________________/ підпис Прізвище І.Б.
|